Fin dag

Hejsan älskade blogg!Vaknade tidigt som vanligt,men blir kanske så då man lägger sig i tid på kvällen?
Men skönt är det att njuta av dagen o inte sova halva dagarna:)
Solen lyser idag o det kommer bli varmt o skönt hela dagen hoppas jag!
Klev upp o log,som jag alltid brukar göra på morgonen när man mår bra o har världens underbaraste liv.....
Klädde på mig och satt på kaffe till frukost....
Åt min frukost o bara njöt av livet som är helt fantastiskt nu,spänningen stiger för varje dag som går o jag bara går o väntar,väntar på allt som hända skall, bara roligt för oss då:)

Slipper vara med när byn får sin dom som kommer brisera,när sanningen slår ner som ett vulkan-utbrott från himlen,och när lavan bränner mot skinnet som den aldrig gjort förr,och folk börjar inse mer och mer,ja,det som inte ses på utsidan men finns på insidan o trycker på hemligheterna innanför sina dörrar som *ingen människa* kunde ha en aning om?
Om dom som stakat ut sitt liv till en mening som inte är av denna värld men inte vet om det?
Dom vet inte ens vad dom ställt till med? 

Livet är redan ödets väg,redan när vi föds så har vi ett öde *när vi ska dö*
Allting har en mening även om sanningen svider lite ibland?
Så är det bara...........
Somliga går bort tidigare än andra *tyvärr* får jag säga,men livet består av många prövningar o klarar man inte dom så får man lämna sin själ o fortsätta till sin planet tills man gör sina uppgifter här på jorden......
Synd bara att vissa är tvungna att göra det mycket tidigare än vissa andra?
Man kan kanske tycka att livet är orättvist ibland,men vad fan man får inte ge upp,utan allting man råkar ut för har man *bara* ställt till själv........
Nästan allt?
Sen har man ett val att göra i sitt liv om man vill,som att t.e.x. ta influensa-vaccinet, som många proppat i både sig själv o sina barn,hur många kommer inte att få cancer av denna spruta?
Ja,säg det,det blir väl en mass-död snart av den också då det redan visat sig att massor av människor redan blivit dålig av den o hur många till kommer inte bli det då?
Hur fan kan man vara så djävla dum att ta denna spruta när man inte ens visste vad den innehöll?
Trodde ni verkligen på att den skulle göra mer nytta än skada?
Skyll er själva o skyll inte på nån anna eftersom *valet* var erat eget!!!!!!!!
jag visste redan ifrån början att det var nå mysko med den där sprutan så mina barn fick *absolut* inte ta den,JAG SKREV EJ UNDER PAPPERET***********
Och det är jag djävligt glad för idag för mitt barn kan inte beskylla mig för det i framtiden?
Det finns lättlurade människor fortfarande tydligen?

Dotter och sessan har varit här idag:)
Mikaela är så glad att hennes syster  kommer hit med hennes syster-barn ofta för det är viktigt i hennes liv o sen så wilma inte glömmer bort henne:)
Dom träffas så gott som varje dag här o hennes syster är väldigt noga med att hennes barn ska få vara med  sin moster,det betyder mycket för Mikaela att hennes syster bryr sig o kommer förbi ofta...........

Har setat ute på baksidan idag,skönt var det om man bara slapp se alla sopor som visar sig ifrån skyn o faller ner på backen?
Allt skrot o korn som man inte vill se..........
Men snart slipper man ju det:)
Snart är allt klart:) 

Nu går dagarn i rask takt igen o längtan är större än man tror?
Det ska bli skönt på många sätt......
Man slipper vara med om allt elände som flanerar  runt omkring alla andra.............
Man slipper känna trycket av att man  bara duger för vissa när man har bil eller ska eller kan hjälpa till?
Man slipper se hur somliga mår dåligt antingen i sina förhållanden eller för att dom inte har något liv!!!!
Jag vet vilka som är mina *vänner* och tur är väl det!!!!!!
Dom som har ställt upp till 100% och hjälpt oss............
Alla andra är bara skit o då menar jag *bara skit,kom inte o fråga om hjälp när man inte kan ställa upp själv:)
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0