Sverigedemokraterna yyyyeeeeaaaaa........

Vaknade som vanligt i morse fast tidigare än vanligt,med regnet strilande nedför fönstren!
Men i mitt hjärta skiner solen som bara den:)
Livet är det bästa som har hänt mig någonsin och min väg till frihet och lycka har infunnit sig i mitt kärleksfulla och lyckliga liv......

Klev upp och åkte in till stan o handlade lite,det som fattades:)
Sen vidare hem o beställa tid på vårdcentralen till våran underbara dotter,sen dit o ner o hämta medicin,så hon har typ sovit hela dan:)
Skönt för henne.......

Nu ska det bli mat o sen flera bra filmer står på schemat....
En helt underbara dag utan krav o utan en tanke på mer än min underbara familj o vänner o släkt.....

Skönt att sverigedemokraterna kom in i regeringen......
Nu ska det bli fart ska ni få se?

Jajjemen o ha det så bra alla mina fina,underbara vänner......LOVE YOU.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0