söndag igen!

Hej min kära älskade blogg!Jag hann inte skriva nå igår,fullt upp med fina människor hela dan igår!
Började dagen med att vakna bredvid min älskade snygging,sen kom Linnea en stund o var här så vi fick mysa lite:)
Sen Kom Jimmy o Linn o drack kaffe med oss och under tiden dom var här så kom min barndomsvän Hasse också:)
Så kom sen Inna o kroon o var kvar ett bra tag o då ramlade Bogström in också:)
Sen kom Therese o mitt kära barnbarn Jessica:)
Sen hann dom precis gå så kom Rosi o Anders o så kom honken:)
Så det blev mycket fika o gott:)
Sen vidare in till Jimmy o Linn som bjöd på tacos och gott o sen in till oss o slängde oss i soffan alla 4 och kollade på en bra film.....
Kunde dagen ha blivit bättre?

Nästa helg blir det stopet med ett helt gäng vänner som vanligt då då!
Det ska bli kul att gå ut ett helt gäng med kompisar igen,det var ett bra tag sen?
Vi blir rätt många som ska med så gamla kompisgänget samlas igen:)

Sen en ny dag idag då med nya fina utmaningar:)
Vaknade idag med min älskling bredvid mig,mös lite med varann o kramades så gott och mysigt som bara två människor som älskar varann kan:)Det är mys det!

Gick upp och åt frukost o så kom bästa vännen Marina hit o drack en kopp kaffe med mig,det var ett tag sen eftersom vi inte umgåtts så mycket på sista tiden?

Sen fortsättning med höststädningen och byte av gardiner också.....
Så allt blir höstlikt o mysigt i huset!

Sen blev det en sväng upp till Rosa o Janne också.....

Så när jag var där så ringde min älskling och sa att biltjuven och kicki var på väg till oss så då gick jag hem igen......

Kom hem och då kom Jimmy o Linn förbi och Anders o Bea o barnen och Woody och hans dotter,och våran älskade gemensamma dotter Bella......
Sen kom Sarah o micke en sväng o sen gick vi ut och gick en långpromenad med Jimmy och Linn.....

Så som sagt så har våran dag gått fort idag också och vi har haft en helt fantastisk dag med våra fina vänner som vanligt då!
En ny fin dag i gemenskap med alla dom som vi älskar att umgås med!!!!!
Dagen avslutades med en pizza och det var så himla gottigottgott....
Vilket härligt liv man lever nu och vilka fina vänner vi har,kan inte få det bättre i livet än vad vi har nu!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0