slutet på veckan::::::)))))))

Idag vaknade vi av att kära dotter o barnbarn o svärson kom o dagen började helt fantastiskt som alla andra dagar i mitt liv:)

Klev upp och drack mitt goa kaffe o åt min frukost.......
Folk började ramla in en efter en:)
Först kom honken,sen kom Jimmy,och sen kom Michaela o bogström med barn.......
Så det blev en hel del prat och skratt kan jag lova:)
Över en väldigt god frukost.....

Sen hämtade vi våran underbara dotter i skolan o vidare in till tandläkaren med henne,träffade Sarah o sen Cribbe på stan.......
Ner till willys o handlade o vidare in o köpte en fin skjorta till dottern och en fin dop-present till våran prins till dopet på söndag då vi ska vara gudföräldrar.......
Där kommer vi träffa mycket trevligt folk o inte alls nån som vi inte vill träffa,hahahha.......

Vidare till MM o Coop och handlade smaskens inför helgen o lite smått o gott till sessan:)
Lite gott till fredagens mys blev det också....

Hem o Bella gjorde tårta som vi skulle äta........

Sen en bra film o den sköna goa filten i soffan med tända ljus o meditering på högsta nivå och bara mys:)

För i morgon blir det till att åka o hämta en bakaxel till bilen som sen ska bytas innan dopet o rättviks marknad i helgen:)
Så vi vet vad vi ska roa oss med i helgen också,med mycket trevligt umgänge o mys......

Det kan man väl kalla att livet är underbart på¨alla vis bara av att byta riktning o ta en genväg för att få ett sånt underbart liv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0