Ny vecka o nya härliga dagar då:)

Idag är det en ny vecka,ja en ny vecka igen då?En ny härlig vecka framför oss?
Herre jessus vad veckorna går fort?När man har skoj?
Men det är nog så när man har skoj med trevliga vänner!!!Precis som det ska vara?

Vaknade till en helt ny härlig dag idag med min stora,stora kärlek bredvid min sida:)
Slöade lite grann innan vi klev upp och åt sedan frukost i en lugn o härlig miljö:)
Så kom våran älskade dotter förbi som vi skjutsade in till stan o hämtade ett skötbord
och passade på att handla lite grann då????
Det är ju 10-kronors vecka på matmagasinet den här veckan,har dock nästan fullt i frysen som vi alltid har,men vad fan,nog får jag in lite till hahahaha........
Va upp till manzanares en sväng som tyckte jag blivit jätte brun:)

Sen hem o lagade mat o så kom Linn förbi o drack kaffe o sen Jimmy:)
Åt o blev proppmätt o vidare till woody som fyller år idag med en blomma.......

Sen vidare hem o en långpromenad med Jimmy o Linn,skönt att röra på sig.....

Ja,som sagt då gick den här dagen igen då?Vart tar dom vägen?
En ny härlig till dag i morgon o snart är den här veckan slut också?
Och helgen har vi med våra underbara vänner o en vända till stopet o ha kul?
Vilket underbart liv vi har:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0