Nu är det lördag igen:)

Hejsan min kära blogg!Igår hann jag ej dock skriva här,men det är väl så när man drog ner till örebro o hade skoj med våran underbara familj och släkt:)
Var till barnens alldeles egen farmor igår o det blev en vända på stan med shopping med dotter o älskade svärmor:)
Hittade lite smått och gott som behövdes:)
Nice var det i alla fall.....
Sen bjöd hon på fika o det var jätte gott!!!!
Mycket umgänge med sin egen släkt och barn o familj är det nu tycker jag:)

Sen idag vaknade jag av att det regnade,det strilar så mysigt ner för våra fönster och mitt hjärta tar ett glädjeskutt,mys hela dagen,det är så gött....med dom man älskar mest på hela jorden.....
Det är det som är livet.....
Om ni bara visste vad mitt liv o allt betyder runt mig bara för att ta en liten,liten genväg till lyckan?
Det gäller bara att välja rätt väg så går man på stigen full av lycka sen:)
Idag är en glädlens dag,fast det är ju alla dagar i mitt liv men denna dag är lite  speciell?

Marknad ska det bli en sväng idag i alla fall,det är ju markmadsväder så då kör vi på det?
Sen är det trav som vanligt på tv,det är mest för nöjes skull..hahahahahah.......
Kvällen blir sen till ända med trevligt sällskap som vanligt o sen är den här underbara dagen slut!!!
Livet går som på räls men alldeles för fort när man har kul?

Var upp en vända till bästaste Anders o Bea igår också o fick lite smått o gott igen till våran egen lilla prinsessa,har nog aldrig sett sötare barn än hon,sen har jag ju  min älskade Jessica då som *betyder* jätte mycket för oss, som vi var med om hennes födsel,jätte spännande var det,det är min tjej det med,en helt frisk o fin krabat,med alla delar på kroppen där dom ska vara,tänk vad ett barn kan växa i en mage o bli ett helt barn till slut,med alla delar på plats o allt fungerar precis som det ska?
Det är väl ändå lycka för föräldrarna det?
Ett helt välskapt barn,vad kan man önska sig mer här i livet än det?
Och så lilla Elias och Linnea också,helt fantastiska barn o friska som nötkärnor:)

Ja idag hann jag skriva men det regnar ju,hej då min kära blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0