Närmare helgen då?

Idag vaknade jag och det blåste ganska mycket ute,men vad gör det när man kan vara inne i värmen:)Hahahahha......
Slippa blåsten o sitta o mysa under en mjuk och skön filt med en massa bra o nya filmer:)

Annars började dagen bra som vanlig som alla dagar i mitt liv gör nuförtiden:)
Nya vägar,nya utmaningar och nya mål,allt för att vårat liv ska vara och förbli perfekt:)

Klev upp och åt frukost och drack mitt kaffe så jag skulle vakna till liv!!!!

Nu har jag vaknat ordentligt och inväntar en stor sak och överraskning i mitt liv idag?
Det spelar ingen roll hur myckat nån funderara på vad för BARA mina närmaste vet:)

Snart är den här veckan också slut,veckorna går alldeles för fort tycker jag,man blir bara äldre o äldre men känner sig ändå inte äldre konstigt nog?
Barnen blir äldre o äldre o det syns på dom men  men inte på mig,hahahahha.......
På vissa i alla fall:)
Man ska bevara ungdomen:)

Idag kom våran älskade dotter och vårat gemensamma barnbarn o hälsade på,så vi fick mysa lite:)
helt underbart med familjen o barn o barnbarn runt omkring en.......
Hon har blivit så stor våran prinsessa o världens sötaste o friskaste krabat,det är väl det viktigaste...

I morgon åker vi på shoppinrunda till örebro och våran kära släkt och ska handla lite.....
ska gå med min kära svärmor på stan en hel dag o bara njuta av trevligt sällskap och umgänge på högsta nivå?

Och på lördag kanske det blir en vända till kupolen med barn o barnbarn o världens snällaste och goaste svärson.....

nej nu ska jag sitta och vänta på den trevliga överraskningen som kommer idag och ett jätte glädjande besked:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0