Mitten på veckan då..........

Hejsan min kära blogg:)Nu finns du för mig här igen:)
En ny helt underbara dag som man vaknat till då o kommer fortfarande upp ur sängen trots sjukdomen?
Man får vara glad för det?
Glädjas åt det man har o vägen som blev bestämd blev mycket bättre än jag kunnat ana:)
man får allt gott tillbaka bara man är god......

Vaknade tidigt idag då vi hade en bekant som kom o hälsade på oss på morgon kröken......
Vem kan vara en hemlighet:)
Allt ska man inte berätta då det till trots finns dom som inte ska veta?

Mat snart o mannen har fixat bilen så nu är den klar,på fredag drar vi till min älskade,fina svärmor o våran äkta släkt,för att gå vidare i örebro och shoppa lite,behöver en ny jacka o sånt lite smått o gott,så det ska bli kul att ha en heldag med våran älskade släkt.......

På morgonen kom min bästa Linn in o fikade med oss,tycker så väldigt mycket om henne som vän o hon betyder en hel del i mitt liv!

Igår låg jag o såg på film hela eftermaddagen,såg eclipse o den var kanon bra......
Verkligen värd att se:)
Det blir nog film idag med då jag inte orkar så mycket med kroppen som värker hela tiden,men vad gör det när man kan se filmer som inte kommit ut än på tv då man har viasat on demand?
Lyxigt men bra.......

Letar efter en hane till min katt nu så vi kan ta en kull på henne o ha en sån goding kvar sen:)
Ja nå mer ska inte jag göra idag då jag bara ska rå om mig själv o ha det bra i soffan med bra filmer,bara att beställa gratis,det är fint det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0