Mitt i veckan:)

Vaknade i morse av att min underbara dotter o dotterdotter o svärson kom på besök......
Då var det nog kanske dags att kliva upp.....
Fast jag sovit så dåligt p.g.a min värk o trött som fan var jag,men så fort dom klev innanför dörren så öppnades mitt hjärta på max o livets dag började med glädje och skratt.....
Som alla andra dagar i mitt liv:)

Dom var kvar ett bra tag.....
Sen blev det en promenad ner till min största dotter o våra barnbarn,köpte med lite godis till dom,det är klart att dom ska ha.....
Träffar dom inte så ofta men desto lyckligare är jag när vi väl träffas.......
Dom har köpt en så sööööööt hundvalp.....
Hon kom fram till mig direkt o viftade på svansen......

Sen var det dax att gå hem igen,så kom Mickelsson o hans tjej,så Thomas hjälpte han med bilen o sen blev det till att laga lite mat.....

Åt mat så man var mätt o belåten......
Sen ut en sväng till min kusin och hans fru Micke o Anne....
Deras barn o alla mina barn är tremänningar,så det var kul för Mikaela o träffa sina tremänningar:)
Sen blev det ändå en varm,skön filt o krypa ner i soffan med tända ljus och en bra film som gällde:)
Det är mys det:) 
Nu har den här dagen också kommit till ända,lika lycklig o bra som alla andra dagar i mitt liv nuförtiden:)
Det är annat än vad livet har varit förut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0