Helgen slut igen.......

Hejsan min kära blogg igen:)

Igår hann jag ej skriva alls p.g.a. dagen gick så fort ändå med alla trevliga människor vi umgicks med:)

Först vaknade vi o åt frukost,o sen upp på marknaden en sväng och handlade lite,sen hem snabbt och lagade mat,innan alla trevliga vänner *ramlade* in........

Vi hade fest o alla som var här var:Jag o min man.....Rosi o Anders o Jenny o Linda o Sandra o Toffe.....Och Honken o Pan.....Jessica....Roger o en kompis till han.....Jimmy o Linn.....Tonni....o sen ner på stopet o träffade jätte många trvliga människor:)

Idag blev det marknad en stund igen o fyndade lite godis:)

Sen kom Honken o Pan.....Sen kom Sarah o Micke.....Sen kom Anders o Bea o alla barnen.....Och sen kom Michaela o Bogström....dom som snart ska bli RIKTIG man o hustru i den finaste kyrkan som finns,med allt vad ett riktigt bröllop innebär.....
Det ska bli så skoj o en upplevelse för oss alla i framtiden:)
fan vad nice det ska bli!!!!

Nu har vi beställt pizza o sen blir det bara soffan med film o mys:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0