Helg o mys igen!

Hej min fantastiska blogg!!!!!!
En helt ny dag med nya helt fantastiska möjligheter som livet innebär......
Varje dag har nåt nytt och fint att bjuda på och livet gungar fram som i en båt,med mycket folk o kärlek o glädje........
Ibland kan man säga att man sitter i samma båt o det gör vi verkligen med våra vänner,i en lycklig sammansvetsad båt!

Har varit ut o kollat på nästa resa nu o det blir till Riga först med min fantastiska svärmor och hennes man,sen blir det spanien eller grekland med Jimmy och Linn nästa år.....Blir nog också en upplevelse....
Pengar ska rulla så länge som dom är runda hahahahha..........
Och man ska ha kul så länge man lever,sen har man varken nytta av pengar eller glädje.....

Idag har vi varit till stan jag o min man o dotter o dotterdotter och handlat lite smått och gott till kvällen och helgen med mycket mys!precis som det ska vara!
Träffade en hel del vänner i stan som vi pratade med också!!!
Sen hem och lagade mat,idag blev det potatis o fläskkotletter o min härligt hemlagade gräddsås!

Fortsättning av städning och byte av gardiner så det blir lite höstlikt och mys nu när hösten äntligen är här:)
Tändning av ljus och allt det innebär!

Snart blir det mycket som står på schemat,såsom dop och bröllop igen då!
Blir så kul att få vara gudföräldrar till denna fantastiskt fina och friska lilla pojk?
Blir nog en stor upplevelse i våra fantastiska liv.......

Ja mitt liv är helt fantastiskt som det är nu och allt har en mening i livet,är så glad att alla finns o att jag har fått den här nystarten i mitt liv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0