Glädje.......

Igår hann jag ej skriva här igen min kära blogg,men blev en glad överraskning till borlänge o shoppa lite:)
Vilket jag inte visste om....
Bättre att köpa det vi inte behöver än det vi redan har för pengarna ska rulla,dom är ju runda:)

Idag vaknade jag o solen skiner,både ute och inombords......
Glädjeskutten i mitt hjärta är mer än det nånsin varit.....
Honken kom förbi o Linn o drack kaffe,nice:)

Igår fick jag ett samtal ifrån en gammal vän som jag inte haft kontakt med på 6 år,som är jätte sjuk,men nu mår hon lite bättre i alla fall......
Vi ska träffas nån dag o ta en fika......

Satt o fick till mig igår allt det här om våran nya värld som ska infinna sig o början på nästa år för att vidare gå in i sista fasen i slutet på 2012 som kommer bli en spännande förändring,en spännande ny tid o värld för oss som vet vad som kommer att hända med våran moder jord och vi som får förnimmelser om vem/vilka som kommer att få finnas kvar i denna nya underbara moder jord o dom som är tvungna att lämna denna fina moder jord:)
Nu kommer denna tid då vi kommer att få skörda det vi sått,det jag har pratat om så länge,våran nya värld som ska bli en helt ny värld i våra liv,vi som vågar o ser fram emot det:)
Det blir en ny spännande tid,en ny värld som öppnar sig för oss speciella människor som har en uppgift på denna jord......

Dom som kommer förstå våran nya värld kommer få det lättare i livet efter våran nya värld börjar.....
Jag väntar med spänning o har redan känning av denna stora förändring o jag ser fram emot det med stor spänning,jag kommer skydda mina nära o kära med mina vassa klor inför denna nya förändring........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0