Fredag igen då o väntar en massa gäster i morgon:)nice:)

Idag vaknade jag och det regnade för fullt ute men inte i mitt hjärta inte:)
Klev upp o åt frukost o gjorde mig i ordning.......
Sen kom Linn och vi åkte till borlänge och shoppade en hel del,gjorde många fynd och köpte jätte fina jeans.......

Sen hem o in till stan o handlade o fixade inför i morgon då massa folk kommer hit,det blir
Jimmy o Linn......Honken o Pan.....Jag o min man.....Woody,Roger o en kompis till han....Rosi o Anders....Sandra o Toffe.....Linda o Jennie.....My.....

Så vi kommer ha så kul med våra vänner som vanligt när vi umgås med trevliga människor,sen blir det ner på stopet alla vänner och ska ha jätte kul......

Nu blir det en sväng upp på marknaden o kolla läget,få se om nåt kul händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0