En ny härlig vecka med alla jag älskar......

Jaha,vaknade som vanligt i morse då,o ska vara glad att jag fortfarande kan ta mig ur sängen i alla fall,det är inte alla som kan det med samma sjukdom som jag,så jag njuter av varje dag jag kan sätta ner mina ben och fötter på golvet och varje dag jag kan kliva upp med ett leende på mina läppar att jag har alla mina nära o kära vid min sida......
Att jag har en älskad familj o en familj som älskar mig för den jag är?
Att jag varje dag kan vara glad och lycklig för det underbara liv dom där uppe gett mig?
Att dom hjälpte mig på traven denna väg genom livets alla vägar o kom in på rätt väg en dag i mitt liv som lyste upp allt och mitt liv förändrades radikalt......

ALLTING HAR EN MENING HÄR I LIVET O ALLT ÄR FÖRUTBESTÄMT.....VAD ENDEL ÄN SÄGER......

Sen njuter jag av varje dag jag kan o får umgås med min fina underbara familj o mina barn o barnbarn o mina underbara vänner o min helt underbara släkt som är och betyder allt för mig>:

Alla har ju inte den turen......
Men det hade och har jag:)

Det finns många sjuka o gamla som sitter själva o inte har nån att prata med o bli stöttad av.......
Eller många som sitter själva av andra anledningar,så man ska vara glad åt det man har här o nu o strunta i allt som man inte behöver......
Lev livet här o nu så mår du så mycket bättre.......

Idag har min underbara dotter o vårat mirakel varit o hälsat på:)
Det är det största mirakel som hänt i vårat gemensamma liv......
Vårat alldeles eget barn som har fått vårat barnbarn gjort av den största kärlek som finns
här på jorden,en mening som gjorde livet till att allt blev fullbordat

Nu ska jag åka till bästa Sanna o Anders o umgås o fika med dom en vända:)Nice det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0