Den 15:e september::........:):):):):):):):):):)...........

¨Hejsan älskade bloggen i mitt liv:)
Igår hann jag dock ej skriva,hade fullt upp med annat så att säga.....

Tack än en gång alla fina vänner o släkt för gårdagen o alla fina gratulationer.....

Idag är en ny dag igen då och rummet är i full gång att bli klart så det är inflyttningsklart den här veckan till våra båda 2 älsklingar i vårat underbara liv:)

Vaknade i morse och det blåste,min underbara svärmor ringde o berättade att hon skullle komma hit i slutet av veckan:)nice.......
Varit ute o gått med mitt fina söta barnbarn idag och fått mysa med henne....
Det är livet d:)

Sen blir det inte så mycket tid till annat idag då vi förbereder inför helgen med alla våra vänner o sen ner på stopet det glada gamla gänget:)
Dock en promenad ska det nog bli,har gått typ 2 mil om dagen så det börjar synas på kroppen att den mår så mycket bättre o magen försvinner mer o mer:)

Inte dåligt att vara smal trots alla dom graviditeter man gått igenom,men som sagt,jag trivs inte om jag inte får vara smal......

Och så mår man bara bra av att röra på sig också,för hälsans skull....
Nu måste jag fortsätta här hemma o tack än en gång alla underbara vänner o familj o släkt för att ni finns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0