8:e september..........

Hej min kära blogg!Igår hann jag inte skriva nå sån upptagen person som jag är då:)
Som tur är:)
Jag min man och våran dotter och dotterdotter åkte till barnens farmor och min älskade svärmor och blev bjudna på både mat och efterätt,jam,jam:)
En helt underbar svärmor kan jag säga och underbaraste släkt och människor som jag någonsin varit med om:)

Sen var vi till marieberg och shoppade lite också,blev pengar över sen vi kom hem så då passade vi på att kolla in rean lite här också!!!!!
Hittade lite smått och gott kan man väl säga:)

Hela dagen gick åt att umgås med trevliga människor,hade inte kunnat haft det ett bättre välkomnande hem så att säga av mina egna och vänner.......

Idag har vi haft våran dotter o barn här på besök,och så kom woody förbi och våra bästisar Jimmy och Linn och drack kaffe med oss.......

Skönt att vara hemma nu igen till vardagen och alla fina människor som finns runt omkring oss:)
Starten har börjat men som sagt så har jag redan nått mina mål i mitt liv:)
Helnöjd är jag och glad och lycklig för allt jag har......
Mitt liv har fått den bästa start en människa kan få och nu går livet vidare med alla fina människor,både vänner o familj och ytliga bekanta:)

Älskar alla er och tack för att ni finns......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0