7:e september......

Hej min underbara blogg och jag känner mig välkommen tillbaka igen då då!

Har varit borta ett tag bara för att sörja ett tag och att få vara ifred med mina innersta tankar om allt omkring liv och död!
Jag har vilat o sörjt o vilat o sörjt o bara tagit tillvara på tiden med mig själv och mitt innersta i mitt liv!Jag har funderat och funderat på livet efter detta som jag vet finns!!!!!Finns bara runt hörnet!!!!

Du har det bra nu o ingen som vill dig illa mer?
Du talade om för mig att du mår bra nu och är med oss i alla fall hur det än ser ut eller vad andra säger?
DU är min älskade ängel och vi kommer mötas en dag,det lovar jag!!!!!
Mötas på halva vägen och ha det mysigt igen!!!!!

Jag har varit av banan ett tag nu men som sagt nu är jag tillbaka igen på banan och nu ska jag börja om från början igen:)
Börja om från start men den här gången är det inte långt till mål utan mina mål i mitt liv har jag redan nått för ett bra tag sen:)
Nu ska jag bara bara leva det vackra o härliga liv jag har med min fina,underbara familj:)

Idag har mina två döttrar varit hit och hälsat på så jag skickade med våra barnbarns grejer som vi köpt till dom......
Så har vi haft vårat älskade barnbarn (lill-prinsessan)och varit ute o gått en sväng med Jimmy o Linn,våra bästaste vänner som nånsin finns:)

Nu ska jag bara gå och lägga mig och bara sova ut för i morgon ska vi till min älskade svärmor och hälsa på en sväng o ta en shoppingrunda i Marieberg:)

Hej då min kära och underbara blogg,ses i morgon,skönt att vara tillbaka med nya krafter och ännu starkare och framförallt till mina nära och kära.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0