Vårat gudbarn ska bo hos oss ett tag:)

Vaknade i morse o låg o myste lite,med min älskling:)
Det är livet det att få mysa med den största kärlek man nånsin haft i sitt liv som betyder allt för en:)
Myste som bara den,o ville inte kliva upp utan ligga kvar i min älskades varma famn:)
Klev upp o hade mina morgon-rutiner som vanligt......

Fick ett telefon-samtal från vårat gudbarns föräldrar o blev tillfrågad om vårat gudbarn fick vara hos oss några dagar p.g.a lite omständigheter?
Det är väl självklart att han får....
Han tillhör ju våran lilla familj o släkt såklart:)
Ska bli så mysigt:)
Tänk att jag o min man är så lyckligt lottade med så fina helt underbara barn o barnbarn som är gjordá av så himla stor kärlek o håller ihop än?
Det är bra gjort tycker jag......
Tänk att vi fått bli gud-föräldrar också till världens sötaste lilla killle,som är våran lilla familje-medlem han med?
En helt underbar familj o släkt som månar om varandra:)

Vill inte skriva här varför våran lilla Theo ska bo här ett tag,då det finns människor på ena sidan i deras släkt  som är så himla nyfikna o läser min blogg varje dag bara därför att?
Hålla koll eller vad som händer kanske, då de ej får reda på det just p.g.a. att man inte kan hålla tyst?
Och den släkten är inte sams på långa vägar om jag säger så så dom bör inte o ska inte veta då det finns såna som har som sjukdom att inte kunna hålla tyst:)

Tycker synd om dom att det ska vara så mycket bråk för dom på ena sidan,men det är väl så när man bara kan älska sig själv och ingen annan?

Ja,jag vet att dom mår så mycket bättre idag än för några år sen?
Och livet dom har idag är så mycket mera värt än allt på denna jord......
Kör med detta motto))))
Skit i skiten så mår du så mycket bättre,så gjorde vi och våran familj och våran släkt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0