Tisdag......

Idag är en ny dag,vaknade på morgonen med hjärtat skinande av solen som vanligt:)
Lite kyligt ute men solen skiner fortfarande så man får njuta av tiden innan snön kommer då!!!!!

Låg o drog mig en stund bredvid älsklingen o sen klev vi upp som vanligt tillsammans o så kom Jimmy o Linn o Honken på kaffe:)

Åkte sen in till stan en vända (klantig som jag var så glömde jag köpa kattmat igår så vad fan jag fick åka in idag igen,så då gick det 689:- igen på kattmat,men vad fan ska vi ha bra mat så ska väl våra djur ha det?vi kan ju inte äta bra mat själva o ge våra bästaste husdjur skit-mat,nej du ska man ha djur så ska man fan ha råd att ge dom den bästa maten också!!!!!

Sen hem o sessan kom hit en stund till oss medans hennes härliga föräldrar fick åka in till stan o handla dom med:)
Lagade mat så idag fick det bli pommes,kött o min underbart goda hemlagade gräddsås:)

Är så himla dålig i min allergi just nu,men har väl träffat på nån som jag är allergisk emot skulle jag kunna tro?Hahahahahaha.......
Det finns det många av,hihihihihi............

Nu snart ska det bli mys o film i soffan med en bra film o bara njuta av denna vackra o härliga dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0