Söndag.......

Hej min kära blogg!Idag är det måndag o början på en helt ny fantastisk  vecka!I morgon börjar en ny härlig vecka i livet!

Vaknade i morse o drog mig en stund i sängen med min största kärlek någonsin:)
Klev upp o åt min frukost.......Drack mitt älskade kaffe....
Sen kom Jimmy in en sväng o så kom Honken förbi en sväng:)
Så det blev fika o ett gott skratt på morgonen som livar upp livet ännu mer än vad det redan är:)

Mannen har åkt iväg o ska sätta på vinterdäcken o jag ska göra mig i ordning för vi ska åka till graven till min kära mammas grav o sätta ljung idag,så det inte blir så tomt på graven mer:)

Våran älskade dotter har varit dit idag o satt ljus på graven......Hon är lik sin mamma hon!Vill att kära mormor ska ha fint på graven:)

Maten är precis färdig-lagad o ska bli gott med mat,sen utvecklingssamtal med yngsta dottern idag då vi ska prata om det vanliga problemet i skolan då?

sen blir det nog bara att softa o njuta av det underbara livet man har blivit berikad med den senaste tiden:)

Slippa allt som inte är nån mening med livet o bara ägna sig åt det som faktiskt har en mening i livet,som det ska vara,helt underbara människor runt omkring en och en helt fantastisk familj o svärson........

Det är livet det eller det som kallas livets gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0