snart helg igen,gud vad tiden går fort?

Hej,underbara blogg.......Igår hann jag ej skriva o vet ni varför?Ja vad tror ni?Det var väl fulla huset i folk som vanligt så då hinner man inte med allt,hahahahaha......
Skönt är det i alla fall med riktiga vänner:)
Riktiga vänner o släkt som är ärliga o snälla o alltid ställer upp......
Såna som man kan prata om allt med och som är glad för en annans skull:)
Så sent i går kväll vart vi ensamma o då var det dax att komma ifatt med allt runt omkring här hemma också:)

Linn var förbi o drack kaffe med oss,hon är en av dom finaste vännerna jag har och har alltid kul med henne.....
Sen kom Honken o vi fikade.....
Sen kom Sarah o Micke en sväng......
Dom som vi ska vara gudföräldrar åt deras lilla baby,jag tror det blir en liten välskapt tjej:)
Huvudsaken är väl att barnet blir välskapt,det är väl det viktigaste för en förälder.eller?
Kul om det blir en liten tjej för då har vi både en kille och en tjej som vi är gudföräldrar åt.......

Hursomhelst så i förrgår va vi o tittade på våran nya katt som vi har köpt,en likadan gullig av samma ras som vi har,fast med stamtavla då.....
Vi fick ge 5000:- för han men det är det värt kan jag lova!
Han var sååååååå söt,och vi vill ha sällskap till våran andra katt.....
Annars så blir hon så ensam sen vi tog bort våran hund för ett tag sen?

Sen var det dax och hämta han,vaccinerad o klar med allt vad det innebär......
Natten har gått bra och han har sovit vid mig hela natten,en väldigt social o fin kille....

Nu är det väl bara att vänta om vi får några fina katt-babysar då,dom kommer bli jätte söta och fin stamtavla......

Ja,nu ska jag äta min frukost och dricka mitt kaffe och njuta av att livet finns och att jag har haft sån tur i mitt liv......
Har fått så många välskapta barn,en helt underbara familj,välskapta barnbarn,fina underbara vänner och ett framgångsrikt liv,en helt fantastiskt underbara släkt........
Kan man ha mer tur i livet,nej tror inte det va?

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0