Sista dagen i denna vecka nu då......

Hejsan,kära bloggen!Nu var det några dagar sen jag skrev här igen!!!!!!
Har ett hektiskt o framförallt så lyckligt liv så timmarna räcker tyvärr inte till alla dagar:)
Skulle vilja ha fler timmar på dygnet ibland?

Vaknade idag o ställde tillbaka klockan som så ska göras idag då!Då är det vintertid igen då?
Klev upp o drack mitt kaffe o Honken kom förbi på kaffe:)

Har varit mycket att göra dom sista dagarna kan jag lova,upptagen människa som jag är menar jag,hahahahha....
Men huvudsaken är att jag hinner med min familj o mina fantastiskt underbara barn o barnbarn i alla fall....
Det är härligt att vara mormor o farmor:)
Jag har världens finaste barn och världens sötaste barnbarn o alla helt skapta i den form som dom ska vara:)
Helt underbart:)

Har varit mycket möten o allt denna vecka och sen stundade det fina bröllopet igår mellan Michaela o Janne......Så nu är dom man och hustru:)
*två* helt fantastiska människor.....
Så vi träffade helt underbara människor och en fantastisk släkt som hade samlats för att se de *två* ingå äktenskap och bli *ett*
Det är alltid fint när *två* människor blir *1* och helst om dom passar ihop till 100% och ska leva lyckliga i hela livet tillsammans?
Vilket dom kommer att göra:)

Ett riktigt stort bröllop var det och mycket fina människor,med fina brudkläder och i samma kyrka som vi gifte oss,och en stor fest efteråt precis som det ska vara:)

Min största dotter fångade en brudbukett och min kära *andra* dotter Inna så nu blir det snart bröllop igen hoppas jag och *tänk att få gå på sitt *första* och *största* barns bröllop och se sitt första barn gifta sig med den man ska leva med resten av livet,*vilken upplevelse*
Alltid finast att gå på största barnets bröllop:)
Det är väl det alla föräldrar vill*********

Idag ska jag åka till min kära mammas grav och sätta en krans,var dit förra veckan o satt *MIN* ljuslykta på graven så idag ska det sättas ljus i min *ALLDELES* egen ljus-lykta?????
Sen ska jag sätta ljus i lyktan också......
En helt underbar dag idag då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0