Ny vecka igen då:)

Underbara blogg som du är,vaknat till en ny dag med min stora livsglädje igen då:)
Vaknade med ett stort leende på läpparna,jag små-ledde o tänker på allt bra som finns runt mig i mitt liv just nu o för o i framtiden.....

Igår döpte vi då våran lilla prins som vi blev gudföräldrar till,ett helt fantastiskt fint o välskapt barn som har precis varje detalj ett barn ska ha på rätt plats......varje liten detalj på hans kropp sitter precis där det ska o varje del på kroppen fungerar precis som det ska......
Allt var så fint o vi bar fram han o översträckte ljuset till hans föräldrar,ett nytt liv som nått Jesus kristus.....
Så nu kommer han alltid finnas i våra hjärtan för resten av livet.....
Sen blev det fika o tårta efter det o alla fina presenter som han fick som vi också fick se:)
Gudagåva det barnet kan jag lova.....

Träffade jätte trevliga människor o deras underbara släkt,precis lika trevlig släkt som våran:)
En släkt där alla bryr sig om sina nära och kära o alla får vara med även om man har brister?
Och vissa kanske inte kan stå för sina brister men vad fan ingen är väl perfekt o allra minst dom som tror att dom är bäst hela tiden?
Och det var en sån stor upplevelse för oss,vårat första gudbarn,och vårat livs uppgift på denna jord....

Idag vaknade jag o livet går vidare precis som alla andra dagar gör här i livet,bra för vissa o surt för andra men ändå så går livet vidare ändå på något sätt?
Man får göra det bästa av allt i alla fall till slut,man kan inte tänka på allt gammalt som varit o gått förbi utan det är här o nu vi lever o inte då?
Det som vi inte kan få ska vi nog inte ha eller så är det inte bra för oss,o då får man hjälp uppefrån att gå en annan väg som oftast är en mycket bättre väg,o våran livsglädje har blivit så mycket mer o bättre sen jag fick hjälp att välja den här vägen...
Allt har en mening i och med livet.......

Idag har min underbara dotter o dotterdotter varit här,träffade ju inte dom nåt igår.....
Lilla underbara prinsessan,lugn o trygg som hon är,men som sagt med lugna,trygga föräldrara få man väl såna barn.......
Idag ska jag bara tvätta o laga mat o sen bara ta vara på mig själv,och de mina .det är jag verkligen värd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0