Ny underbara vecka igen då:)

Idag vaknade jag o var jätte utvilad,fast jag vaknat flera gånger i natt?
Innan jag klev upp så låg jag kvar i sängen o bara myste o tänkte med ett leende på mina läppar,"vilket underbart liv jag har"
Vilken underbar familj jag har lyckats åstadkomma och fått?
Och mina underbara barn har också åstadkommit egna små fina ,välskapta familjer.....

Att mitt liv kretsar kring den finaste o snällaste familj som finns på denna jord och den har jag fått:)
Den finaste familj  o släkt som man kan ha,som visar kärlek och omtanke för varandra o där alla kan umgås o skratta o ha kul o inte vara det minsta osams...och egon......
För det är så här en familj och släkt ska vara:)
Så jag är den lyckligaste människan på denna jord med världens vackraste barn och barnbarn och familj runt mig som finns.....
Vackra barn ger vackra barnbarn:)

Klev upp i alla fall o åt min frukost o drack mitt goa kaffe,så komJimmy o Linn o Honken hit o fikade o pratade o vi umgicks lite.......
Sen kom våran underbara dotter o dotterdotter hit så vi fick mysa lite med våran lilla sessa......
Sen kom Anders o Bea o alla barnen hit också så det blev fulla huset idag igen med skratt o mys i våran underbara familj.....

Men fick ett sorgligt telefon-samtal om min andra underbara familj idag,sitter här som på nålar nu få se om jag får ett besked snart att allt har gått bra?
Jag hoppas verkligen att dom hittar felet och att det blir bra?
Skulle inte vilja mista dom för allt i världen,dom är som min egen familj o släkt.....

Jag älskar min familj,Therese familj,mina underbara vänner,barn o barnbarn o det får inte hända dom nånting nån gång,då skulle jag gå under!
Det är väl så det ska vara,man ska älska alla sina nära o kära som betyder allt för en o strunta i dom som man inte behöver eller bara får en att må dåligt?
Jag har lärt mig massor av saker i livet o nu lever jag för det,andra som inte finns eller syns betyder ingenting.......
Jag vet vilka jag alltid kommer att hjälpa o vilka jag aldrig skulle hjälpa om det nu skulle bli så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0