Mitt i veckan........

Vaknade som vanligt med ett leende på mina läppar,då jag mår så himla bra,o det är tack vare min underbara lilla familj o vänner o min älskade lilla släkt......
Mina fina välskapta barn o barnbarn som livar upp mitt liv till max:)

Klev upp o åt min frukost.......
Allergin är fördjävlig,men vad fan gör det när det finns människor som sitter o har det värre än vad vi har det?
Många som sitter ensamma,många som inte är lyckliga,många som inte har ett liv som man kanske vill ha.många som har sjuka föräldrar o barn o kanske önskade att just dom hade haft ett bättre liv.
Men som sagt allt har en mening här i livet som jag alltid har sagt.......
Många får ett helt underbart liv medans andra har ett helvete?
Det kanske blir vad man gör det till fast man inte tänker på det viset?
Ge kärlek o ljus till alla,även dom som man inte tycker förtjänar det,den enda som får gott tillbaka är faktiskt du:)

Tänk ibland om man fick bara kika in lite i framtiden o se vad som komma skall,då skulle man kanske valt den rätta vägen på en gång,nu kan ju jag få se lite i framtiden,för jag har tur,men alla har inte det,jag får råd hela tiden hur jag ska gå till väga o kolla hur mitt liv är idag?
Jag fick den stora chansen och tog den,jag valde att följa kortens råd,o vem är inte lycklig idag om inte jag?
Helt korrekt mot vad det har varit,bara av att lämna nåt så pytte litet som man inte har nytta av i livet?
Nåt så litet som inte ändå betydde nåt i mitt liv,har jag fått bytt till nåt helt fantastiskt?
Livet äör klock-rent o mysigt varje dag o jag lever med lyckan i min hand:)
Hade jag ej haft dessa råd så hade jag ej vetat,men nu vet jag,och det är jag glad för:)

Idag blir det bara mys framför tv-n o bara vara jag o inget annat,bara ta det lugnt o njuta av mitt underbara liv som ni gett mig:)
Tackar säger jag bara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0