Mitt i veckan nu då......

Hej,underbara blogg!Mår såååå himla bra i mitt liv nu:)Har fått mitt underbara liv tillbaka,det liv som jag vill ha och som jag är lycklig i.....Kunde inte ha fått en bättre vändning i mitt liv än detta:)
Jag tror att man måste förtjäna vissa saker här i livet annars  får man själv gå igenom det man gör emot andra,det är väl inte mer än rätt,eller?
Alla får nånting på nåt sätt?
Även om det är på gott eller ont:)
Och allt har en mening för varje individ!
Även om vissa tycker att livet är orättvist?

Vaknade halv 6 i morse o var upp och matade våran lill-prins som sovit här i natt?(Vårat gudbarn)
Sen somnade han om till halv tio då vi klev upp och myste lite tillsammans:)
Det var mys det!
Han har bara skrattat o varit jätte snäll......Ett helt perfekt och välskapt litet barn,precis som det ska vara?
Två föräldrar som skapar sitt eget lilla underverk,o gener o allt vad det innebär.....Som ska växa upp och skaffa en egen liten familj så småningom!

Sen åt vi våran frukost och så kom våran dotter o våran lilla sessa:)
Så kom Honken o fikade med oss.....Så tiden gick fort på förmiddagen:)

Igår spökade det här hemma o nån spelade musik fast det inte var på o lampor tändes och släktes,så nu är vi väl framme vid nästa grej som ska hända i vårat liv.....Jag är så glad att jag alltid blir förvarnad om allt otäckt i mitt liv,så jag är förberedd när det händer nånting och vem det gäller,så jag vet vad som är på gång......
Det är lättare om man vet,för man vill inte att ens närmaste nära o kära ska råka ut för nånting?


Dagarna bara kommer o drar förbi jätte snabbt,men det är väl så när man har kul o trivs o umgås med snälla människor?

Snart är julen här igen och det blir mys med familjen och vänner!
Ska ut o köpa julklappar till mina kära barnbarn.....
Det ska bli spännande och se vad man ska hitta på åt dom då i år?

Idag ska vårat gudbarn åka hem igen,så nu har vi fått myst med både prinsen våran och prinsessan våran:)

veckan som återstår ska jag bara vara o mysa o vara lika lycklig som jag är varje dag när jag vaknar alla dagar i mitt liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0