måndag igen:)

Idag vaknade jag ganska sent på förmiddagen då jag varit sängliggande i influensan sen i fredags så kroppen behövde den vilan mer än väl skulle jag tro?
Så,som sagt så klarade jag den här influensan i alla fall utan att jag gick åt den här gången?Även om vissa önskar sig det då:)

Ja,jag klev upp o vips så ramlade det in trevliga vänner som vanligt hemma hos oss,som det gör varenda dag,hihihihihihi........Åt frukost o drack mitt efterlängtade kaffe,som jag ej kunnat dricka då jag varit sjuk????????

Jimmy o Linn kom förbi en sväng,så kom Bella,Roy o lill-sessan så hon stannade kvar en stund så mormor o morfar fick mysa lite med henne....
Den glada lilla skiten som hon är:)
Sen kom Poppa o var kvar många timma,vi har ju inte setts på jätte lång tid,så det var nog dax nu o vi hade mycket att prata om:)
Sen kom Honken förbi en sväng o sen kom kvällen och den här trevliga mandagen var slut i trevligt sällskap:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0