Lördag igen::::))))

Hej min underbara blogg igen:)Igår hann jag ej dock skriva nåt igen:)
Är ju som sagt en upptagen människa varje dag med vänner o fina människor runt omkring mig:)
Det kan bli så ibland o jag trivs så fruktansvärt bra med det också:)
Inte alla som har det så bra som jag:)

Ja hursomhelst så vaknade man i morse igen i alla fall,klev upp o åt frukost som vanligt o fick mitt kaffe innan jag vaknade till ordentligt:)

Så kom dotter o dotterdotter o svärson o vi fick för oss att vi skulle åka in till stan en sväng o shoppa lite,i brist på annat:)
Så det blev lite allt möjligt med hem igen då:)
Sen lagade vi mat o alla åt,så vi blev mätta......
Sen åkte min man ut till Honken o tvättade bilen,för 2:a gången den här veckan.....
Vi klarar inte av lortiga bilar,utann det ska vara rent o snyggt omkring en,i både bilar o i hemmet....
Som tur är så är vi precis lika där,har ju sett skräck-exempel.....

I morgon är våran stora dag då vi ska åka till värmland på dop,vårt första gudbarn ska döpas.....
Våran lilla prins som kommer bli att stort minne för våra liv....
Vårt gudbarn som har såna fantastiska föräldrar,som visar vad som är rätt o fel på en gång.....
ska bli jätte spännande o samtidigt träffa trevliga människor på samma gång....

Så det blir till att åka tidigt i morgon bitti.....
Och en lång väg tillbaka hem sen:)
Men vad gör det när man har så fina människor runt omkring sig......
Det finns många människor som är lyckliga runt oss,och som dom säger:Man blir inte lycklig förrän man älskar sig själv,o det är så sant det:)
Ja,nu ska jag diska o sen linda in mig i en varm filt igen o vänta på mannen i mitt liv o bara mysa o ha det bra ikväll,för i morgon kommer en stor livsupplevelse för oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0