Lördag igen.....

Hej igen kära blogg!

Vaknade tidigt i morse o var helt klarvaken,funderade varför det för,men satt vid datorn igår kväll och lampan blinkade så då föstod jag vad det var?
Fick varsel om livet,om ljuset och gången som öppnat den finaste o bästa vägen för mig i mitt liv någonsin,dom ville säga att jag funnit mitt liv och min riktiga och sanna väg till det som jag är värd att ha och värd att få:)
Det billiga livet är som förbytt till det rika livet:)

Att jag har gjort ett avslut i mitt liv som ändå inte tillhör mig och som jag absolut inte tillhör och fått det som verkligen tillhör mig:)
Ett liv som bara blev till det bättre ju längre på vägen som jag vandrade!!!!!
Vandringen var ganska lång men jag upptäckte felet i tid:)
Men jag lovar att den vandringen var värd varenda tår,varenda motgång,för den har bara gett mig medgångar i mitt nuvarande liv:)
Så jag slapp slösa hela mitt liv på ingenting i alla fall:)
Det är inte alla som gör det?

Alla vandrar vi den långa vägen och endel får vandra den med sorg och genom sorg o endel med glädje,men jag tror att man måste komma på själv vad som är den rätta vägen o det kan ta tid?

Och när man väl finner den rätta vägen så mår man så mycket bättre o är så mycket lyckligare......
Om inte denna väg varit meningen för mig så hade dom inte valt den åt mig?
Dom hade inte låtit mig slippa alla andra som inte tillhör mig utan lät mig vandra med och till ljuset som gjorde mig lycklig.....
Gjorde mig lycklig med min fina,underbara familj o riktiga vänner o barn o barnbarn,som jag älskar o som älskar mig.........

Våran nya baby börjar finna sig till ro nu,så nu får vi se när det blir några fina babysar med fin stamtavla?
I natt ska vi ha våran lilla prinsessa för första gången själva,det ska bli så spännande!
Vårat eget kött o blod o kärleks-barnbarn.....
Barn gjorda av kärlek är det finaste som finns:)
Mina fina barn som är så snälla o fina.....vackra är dom också med sina fina lena hudar och sitt fina leende på sina läppar......

Snart kommer Marina för hon ska vara här ikväll eftersom Simon ska ha FF hemma för att han har fyllt år!!!!!
Nu är Honken här o förut idag har jag fikat med min allra bästaste Linn......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0