Lördag då.....:)

Hej, min fantastiska blogg!Nu är jag här igen!Älskar att skriva här av och i lycka i och av mitt liv:)

Vaknade då i morse vid min kärlek,Jimmy kom o knackade på dörren,så det blev till att kliva upp....

Våran lilla prinsessa har varit sjuk o var tvungen att åka in till akuten o få medicin inatt så man har inte fått så mycket sömn om jag säger så då vi legat vaken av oro?

Skulle göra allt för den här lilla tjejen som betyder jätte mycket för oss:)
Vårat kärleksbarnbarn till vårat kärleksbarn...
Världens underbaraste lilla familj har dom:)
Mycket som jag absolut inte skulle göra för  *VEM SOM HELST*,inte *ens* om det gällde liv o död:
Man kan behöva saker i framtiden som man inte kan få p.g.a. vissa  omständigheter?
Då får man stå¨sitt kast?
Då man ej kan räkna med att få det:)
Tiden kommer o tiden går o sen får man ta det i den ordningen:)
Man vet vilka man ska hjälpa o vilka man inte ska hjälpa när det kommer till kritan,o allt har som sagt en mening i livet har jag ju alltid sagt,det vi går igenom ska vi genomlida,så är det bara:)
Vissa lider mer än andra o varför är det så?
Jo,för att man ska lära sig av sina misstag:)

Och gör man inte det så får man väl kontrollera situationen som den är då,då kanske det redan är försent?

Idag är min älskade sambo och byter bakaxel på bilen,så det blir gjort o sätter på vinterdäcken,lika bra det när man bor där man bor,för viss kan inte köra bil:)
Rätt som det är så kommer nån på fel sida,förstår inte hur vissa har lyckats få körkort här?
Många som inte törs åka p.g.a.detta......

Ja hursomhelst så är det inte mitt problem så länge inte jag o min familj blir skadade?
Sen får väl resten göra hur dom vill?

Ja ikväll blir det nog lite film o mys med älsklingen när vi är själva med några vänner då dottern är hos sin flickvän......
Hon brukar aldrig sova borta då hon trivs bäst hemma o dom alltid är här:)
Men,ikväll blev det så då så då får vi njuta av varandra,kanke varandras kroppar också,som vi alltid gör varje dag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0