Fredag o helg igen......

Vaknade i morse bredvid min stora kärlek som betyder mest av allt för mig+ mina underbara barn o barnbarn förstås:)
Låg o myste lite fast klockan hade ringt:)
KLev upp o mös med varandra precis som två älskade ska göra varje dag o ta vara på all kärlek man kan få och ge till dom som man bryr sig mest om,precis som det ska vara.......

Gud vad veckan har gått fort,men som sagt den gör ju det när man har skoj,eller umgås med rätt människor som gör en glad i hela själen och som man strålar av lycka bara man är med dom:)
Bara man känner närheten av dom:)

Tisdags var jag ganska bra uppe på benen efter min influensa o tog det bara allmänt lugnt....
Onsdags var gjorde jag mest ingenting utan softade bara med min familj o älskling.....
Torsdags var det dax för ting,det gick bra hoppas jag i alla fall,för dom som är inblandade i alla fall?
Sen veckohandling stod på schemat på vägen hem......
Sen hem o mös med min underbara familj,finns bara jag som kan ha en sån underbara familj,svärson o barnbarn o vänner o släkt:)

Idag då åkte vi till örebro o hämtade en kakaxel till bilen, trots att vi hade vinterdäck så gick det bra,det var bart efter vägen dit i alla fall,shoppade lite smått och gott på marieberg,sen hem till min guda-gåvade,underbara svärmor o fick gott fika:)

Nu är vi hemma igen o gissa vad vi ska göra ikväll?
Jo,vi aka mysa framför tv-n o bara inte göra nånting,njuta av varandra bara o ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0