Underbar helg igen då med min underbara familj........

Hej,min kära blogg igen,nu var det några dagar sen jag skrev här,men har ett hektiskt o lyckligt liv..
Och då har man mycket att göra med alla mina nära och kära:)

Ja,hursomhelst så var vi till min helt underbara svärmor igår o mina älskade barns farmor,som betyder så himla mycket för barnen,och för mig också förstås:)

Sen i förrgår så blev min hemska dröm så sann då,jag drömde härom veckan en hemsk dröm o tappade mina tänder i sömnen,som alltid betyder i mitt liv att någon i min närhet ska gå bort....
Och så blev det!En jätte mysig vän sen barndomen som gick bort alldeles för tidigt,en människa som det absolut inte var dax för än.....
Varför Går dom bort som jag tycker om och bryr mig om,o älskar,o inte dom som jag känner eller inte älskar eller inte bryr mig om istället?
Då skulle det inte kännas så här!!!!!
Ja,nu är det som det är o jag hoppas att min mamma tar hand om henne nu:)

Ja,sen idag är det en ny härlig dag ändå i mitt liv trots min sorg,så är jag glad att jag har alla runt omkring mig som stöttar o finns här för mig:) 

Livet är alldeles för kort för att bry sig om dom vi inte bryr oss om utan älska dom som älskar dig o var med dom,livet blir så mycket mer o mycket mer härligt då..
Är man med glada människor BLIR man glad,det säger väl sig självt?????

Så lev livet med dom glada o snälla så ska ni se att livet blir mycket mer värt att leva o slösa bra energier på dom bra så ska ni se att ni mår mycket bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0