Torsdag.

Vaknade idag till en helt fantastisk dag,då vissa kan kyssa sig i arslet om dom vill o vissa behöver inte,hahahahahhaha...........
Drog mig en stund innan dottern ringde och var på väg:)

Klev upp o åt frukost,sen fixade ordning mig för att fara vidare i livet:)
Som vanligt..........

Min älskade dotter o lilla vovven kom förbi en sväng innan det var dax för oss att åka:)

Sen åkte vi ner o hämtade viktiga papper på posten,antecknade o stämde inte alls....

Sen vidare till bästaste vännerna Ullis och Mats......
Ibland är det god tid att byta bästisar,hahahahaha...........Och ibland får man tydligen inte välja själv utan det klarar andra sååååååå djävla bra av:)
Men ibland har man tur att man slipper helt enkelt själv så man slipper göra jobbet:)
Och det kan mucket väl bli bra mycket bättre som det blev i det här fallet:)

Ja,det är väl lustigt ändå,hur livet fungerar?

Nu ska jag lägga mig,möte hos advokaten i morgon igen o lämna in mer papper,nice.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0