Söndag igen........

Hej kära blogg!Igår hann jag ej skriva igen då,för jag hade folk här hela dan o inte nog med det?
En kompis som jag inte umgåtts med på mer än 10 år hörde av sig o vi träffades o skrattade o hade skit-kul:)
Det var jätte roligt att träffas igen........
Sen hade vi ju jätte mycket att prata om nu eftersom det var så länge sen,så det var mycket vi inte visste om varandra som hänt........
Hon miste sitt barn för några år sen o blev jätte glad över att vi hade skickat blommor till begravningen och kommit ihåg han,kände att jag var tvungen att göra det eftersom vi har stått varandra så nära för många år sen...........
Mådde skit-dåligt när han gick bort så ung......
Men det är hårt kan jag lova,att hon miste ett barn som hon hade kontakt med varje dag och älskade så jag förstår henne............
Det är lättare om man  inte haft kontakt,för då har man inget att sakna.............

Ja,så idag vaknade jag av att mina kära grannar kom in på kaffe o så kom Honken förbi......
Har haft vårat kärleks-barnbarn idag o njutit av dagen som bara den......
Träffade min största dotter o hennes barn också,dom är väl för goa:)
Gick ut en sväng med henne och handlade lite,sen hem o gjorde mat och åt tårta och gott var det,hahahahhaha..........

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen lägga mig i min säng o vänta på min älskling o myset som följer med tv o en massa annat på schemat...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0