Slut på veckan igen nu då.......

Hej,min kära blogg idag igen,en ny härlig dag och även ett nytt slut på denna vecka står på sin ände........
Har inte hunnit skriva här på några dagar,haft fullt upp hela veckan,hälsat på vänner i stan.....
Vi har börjat med att vi åker och hälsar på alla våra vänner,vilket vi ej kunnat gjort för att vi alltid har fulla huset här,men bestämt oss för att vi också måste hälsa på ibland.......
Och det har tydligen blivit väldigt uppskattat.
Hihihihihi........
Kul att vänner tycker om en i alla fall:)

Idag vaknade jag med min kära,kramades som vanligt o mös,sen klev vi upp och åt frukost,fixade alla papper till A och F o S och hämtade upp kontraktet så det är gjort......
Nu är alla papper inne så nu blir det spännande att se........
Hoppas på det rätta fingret?

Passade på att fika hemma hos min ungdomskompis Maria o vi pratade och skrattade,mycket som hänt som varken hon eller jag visste om varandr.....
Trevligt var det i alla fall och många goda,härliga skratt blev det:)

Passade på att veckohandla det som fattades inför helgen......

Hem o lagade mat o åt........
Vi har haft främmande varje dag den här veckan så konstigt att jag inte haft tid att skriva,jag har inte ens koll på vad som händer runt en....
Men det är jag glad för,har annat att göra på dagarna än bry mig i oväsenliga saker....

Ikväll blir det bara mys i soffan framför tv-n.....
Med vårat kära barnbarn Jessica som ska sova här:)
Nice när ens allra första barnbarn vill vara här hos oss,hon betydet något speciellt för oss:)
Men det gör lilla Elias och Wilma också förstås men Jessica var vårat första barnbarn....

I morgon kommer min ungdomskompis Maria igen och hälsar på......
Med sin lilla dotter:)
Det ska bli kul......
Har börjat umgås med mycket gamla kompisar nu också,det är ganska skönt för dom känner inte  dom som jag inte *vill* umgås med o då finns ju inte dom......
Sant o ärligt......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0