Ny dag.......

Idag är det Tisdag och vaknade med ett leende på mina läppar som alla andra dagar:)
Dagra kommer o dagar går (alldeles för fort)........

Klev upp i lugn o ro o bara njöt av lugnet,det är det som är skönt när man har stora barn,som sover på mornarna och som man hinner upp före o njuta av dagen som komma skall:)

Idag har jag varit ner på byn o handlat lite och apoteket med Marina i regnet,men ingen djävul har dött av lite regn,och så måste man röra på sig lite......
Dels för hälsans skull,och för att det är skönt att röra på sig,helst för att man inte ska bli tjock o inge kul att se  gravid ut?
Det är ju inge kul,hahahahahha........
Bara för att jag har fått så många barn så är jag inte tjock ändå?
Men det kanske beror på att jag inte tar bilen några meter för att göra ärenden utan jag går istället:)
Jag går en långpromenad varje dag,och det bränner kalorier vet ni:)
Ingen har dött av att gå,snarare levt längre i så fall:)

Ja,hursomhelst så har jag rört på mig som vanligt igen då,nu har vi precis ätit o nu ska vi åka upp och hämta mitt största barns barn på dagis o dom ska vara här en stund,det blir nice.....
Kul med barnbarn,mina fina underbara barnbar som är precis som alla andra barn jag känner,helt underbara barn som leker o skrattar o har kul:)
Är så förståndiga o duktiga med allt vad dom företar sig......
Dom vet precis hur det ska vara,dom underbara små liven.....
Hoppas det blir fler snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0