Mitten på veckan........

En ny fin dag med nya chanser o utmaningar idag då,då allt är bara bra som vanligt:)
Regnet strilar ner för rutorna på huset,men i hjärtat skiner solen som bara den:)
Varmt o skönt o framförallt av lycka o lugn o harmoni i mitt underbara liv:)

Precis som det livet jag alltid velat haft hela tiden,men som sagt,den som väntar på nåt gott,väntar ej för länge,o det är en sann sak,jag har halva livet kvar o det får jag leva i denna lycka som jag har fått,utan att behöva skämmas för endel,vilket härligt liv,tack ni där uppe som gav mig denna väg:)
Denna underbart vackra stig som ledde mig rätt i mitt liv:)

Idag har min underbara dotter o dotterdotter vait här o då lyser solen ännu mer här:)
Så har vi lagat mat o bara legat i soffan o myst med varandra nära inpå varandra o kollat på film:)

Nu är vi mätta o belåtna o ska lägga oss i soffan o mysa igen o bara kolla på film resten av dagen....
Det är livet det,inte alla som har det så bra som vi har det?
Men jag har ju sagt att som man bäddar får man ligga,inga undantag::::::::::))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0