Mitten på veckan.

Vaknade med tuppen idag o orkade inte kliva upp,så jag drog mig rätt länge men till slut blev jag tvungen:)
Är inte van att kliva upp så tidigt med min värk?
Satt i bilen vid halv 9 typ:)
Skulle vara hos polisen 09.00 i morse.......
Så nu är jag tacksam för all hjälp som advokaten hjälpt oss med:)

Ja,ja men nu är det i alla fall en helt ny dag igen med nya utmaningar o nya glada saker att göra:)
Så ikväll ska jag på ljusparty hos bästaste grannarna och vännerna Jimmy o Linn.......
Det ska bli kul,att träffa lite folk,många känner jag ju redan o många inte:)

Innan dess har jag lite att göra,har redan plockat ner all tvätt (ja det var ju inte så mycket tvätt)
Eftersom jag håller undan sånt där hela tiden så man slipper ha äcklig smutstvätt liggandes som luktar uuurk:)
Ja,sån är jag,dert ska vara rent och allt ska stå på sin plats,annars trivs jag inte alls:)
Skulle aldrig kunna ha ett rörigt o lortigt hem o disk överallt,då skulle jag få fnatt:)

Så om typ 2 timmar är allt klart o jag är sååååååå fri att göra precis vad jag vill med denna härliga dag,hahahhahaha..........

Då ska jag lägga mig framför tv-n o bara njuta av livet o dagen,kanske kommer nån o hälsar på?
Igår var det fulla huset igen som vanligt:)
Kul med vänner o folk,visar ju att dom trivs här!

Ha en bra dag alla mina närmaste familje-medlemmar som finns runt mig o alla fina,underbara vänner och min helt underbara släkt Edenstad/Bergner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0