Måndag igen::::::)))))

Idag är det måndag o en ny härlig dag och framförallt en ny härlig vecka:)
Med nya utmaningar som vanligt?

Vaknade men hade sånt himla illamående,mensvärk,men en mens som skulle kommit för flera veckor sedan,vet inte nå vad det är för fel?
Var till Manzanares och konstaterade att gallan var dålig igen,det var det som är illamåendet som tur är.hihihi......
Gick en promenad och passade på att gå förbi apoteket o handla det som behövdes......

Mikaela har lov den här veckan men är dålig,genom-förkyld och matt i kroppen,jag hade ju det här för två veckor sen men är inte människa än efter influensan...
Men vad fan gör det?
Och varför ska man klaga när det finns dom som har det värre o på närmare håll än vad man visste,eller vill veta,hahahahha.........

Jag är så himla tacksam att jag har det livet som jag har,o vill fortsätta med det:)
Allt gott kommer till en om man är god:)
Sen kan dom andra få dela på resten:)

Jag tänker då inte slösa min tid jag har kvar på jorden på sånt som är oväsentligt,utan jag lägger min positiva energi på det positiva såklart:)

Idag är mina största barns barn här o vi får mysa lite,dom börjar bli så stora nu,men ack så härliga ungar:)
Dom är livet dom:)

Mannen är ute och städar garaget,och sen blir det nog tv eller film med tända ljus o mysig varm filt i soffan med två som älskar varandra för livet:)
Det blir bra det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0