Lördag.......

Hej min helt underbara blogg,jag är så himla glad att jag har dig:)

Igår var jag till stan o handlade med min man och marina,var förbi vid A och lämnade in papper som behövdes inför det kommande som ska komma.....
Helt sjukt,det gäller att hålla koll på allt:)

Sen hem o dotter ringde som medlare, stackaren,hahahaha, o påstod att en *kompis* sagt att jag inte är släkt med dom som jag är släkt med?
Vad har dom för anledning att ljuga om dom på mig om det för?
Jag kan ju ändå bevisa det hur lätt som helst:)
Jag förnekar inte min den släkten......
Men *hallå eller*man borde väl veta vem man är släkt o inte med i alla fall?
Eller?
Innan man gör nåt man kommer ångra?
Det vet jag i alla fall innan jag gör nånting som varken klockan eller tiden kan ändra på.....
Man ska inte säga att man inte är släkt när man är det heller?
Det är väl lite elakt?
Ska jag neka till att jag är släkt med den som jag är för deras skull,aldrig säger jag bara:)
Förstår mig inte på folk som ringer runt o hittar på saker som dom inte kan ta konsekvenser för själva....
När dom vet att sanningen kan bevisas,för att klara sitt eget skinn......
Men dom kanske har nåt att dölja,jag bryr mig inte,för jag känner inte dom o dom känner inte mig heller så dom ska ge fan i och hitta på osanna saker om mig:)
Då är det ju dom som ljuger......

Ja jag skiter i dom i vilket fall för jag är inte den som har gjort nåt som jag inte ångrar i alla fall,hahahahahaha.........
Jag har absolut ingenting att skämmas för:)

Idag kommer bästaste vännerna Rosi o Anders o hälsar på,det ska bli nice......
Senblir det bara mys ikväll med underbara vänner,som inte är min släkt,gamla avdankade i alla fall utan nya fräscha,hahahahhaha............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0