Helg......

Hej min kära blogg!En ny helt fantastisk dag med vänner som står på schemat idag.....

Vaknade halv 11 av att Sandy och Johan o vårat kära gudbarn kom och hä'lsade på:)
Vi sov när dom kom och även vårat barnbarn Jessica sov när dom knackade på....

Så vi klev upp och fikade med dom,o umgicks och hade så mysigt......
Sen skulle jag upp på vinden och hämta ner alla stakar o stjärnor?
Tror ni jag hann det?
Nej,förmodligen inte!
Då vi har alla våra fina vänner som kommer och går hela dagarna här:)
Hasse dök upp precis när dom andra åkte.......
Så kom Honken.......


Så snart kommer min ungdomskompis Maria och lasse o deras dotter Isabelle.....
Och så kommer Anders o Bea o deras 3 barn snart.....
Fulla huset varje dag här hos oss o det är livet det:)

En sak som jag är väldigt glad över:)
Att min fina *RIKTIGA*vänner stannar kvar...
Att jag har alla mina fina vänner och en sak är jag *säker* på......
Man märker med tiden vilka som är ens *RIKTIGA* vänner och stannar kvar i vått och torrt vad som händer  och vilka som  bara försvinner.......
Och sen vilka som vet vad o tror på vad?
Eller sånt som bara är struntprat.........

Therese ringde nyss o skulle hämta Jessica,men hon ville inte åka hem,så då får hon väl vara kvar här i natt och sova här igen........

Alltså har vi haft en helt underbar dag idag igen med alla fina vänner runt imkring oss.....
Fast det finns dom som *TROR*att vi inga har......
KAn det vara för att man inga själv har kanske,eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0