Vilken underbar dag......

Hej!Min kära blogg.....Idag har jag varit över till Marina o lämnat en viktig grej som jag även har lämnat till andra också,viktigt för mig o för mina vänner i alla fall.....Sen blev jag kvar där en stund o pratade med lasse o barnen o sen hem tills thomas kom med med jätte glada besked,sen vidare till stan ,Jag,Thomas,Marina o Simon o handlade o sen vidare ner till Mican o Lasse en sväng för att ja just det.....det behöver inte alla veta......Sen hem o så kom honken o sen ut o gick och nu ska jag bara njuta av den vackra kvällen efter alla glada besked vi fått idag,inte bara vi utan många andra också....I morgon är vi bjudna på fest av våra vänner,samma som brukar vara här då,samma glada gäng som alltid samlas o går ut,det ska bli mysigt.......jag har ett sånt fint ock lyckligt liv just nu så det kan inte bli bättre, o fina vänner som jag kan skratta o gråta med,som finns där hela tiden o ännu mer nu efter allt som hänt,minm underbara dotter som jag älskar och mitt gudbarn som äntligen har fötts och sett dagen ljus......Och en dotter som snart ska ha ett eget litet knyte....Nu kommer Inna snart över och ska umgås med oss en sväng,på söndag ska jag till mammas grav igen o jag blir såååååååå glad varje gång jag är dit för jag vet atta det är hon som hjälper mig hela tiden så jag får det så bra som jag har det idag....Man säger att man lämnar en o får tusen åter,det kan nog stämma för jag har lämnat ett fåtal bakom mig och fått mer än jag trodde kunde vara sant,men så är det,jag har börjat att sånt rikt liv nu o jag älskar livet o alla vänner runt omkring mig,har aldrig mått så bra som jag gör nu..tack alla ni som gör och som gjort mitt liv till det som set är idag,det är guld värt o en man som älskar mig över allt annat,kan man bergära mer...NEJ,det kan man inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0