Vilken dag........

Hej!Min kära blogg.....idag har jag varit till stan o handlat lite,hade för mycket pengar över den här månaden,hihihi,o d är ju inte bra......har precis ätit och är mätt nu o snart mys i soffan framför tv-n,i morgon är d möte för min man uppe på vbu så får se hur det går då?Tydligen ska d hjälpa till att få ett jobb hur d nu ska gå till?O i morgon börjar också åtalet som kommer bli så djävla jobbigt,nu börjar tinget o allt dras upp igen,jobbigt men ändå nödvändigt......Har gått en jätte lång promend idag med hunden och det var så skönt i det fina vädret.....Såg en ja jag vet inte vad jag ska säga men bara seendet fick mig att rysa att man bara känner lukten får mig att må illa o bara att andningen finns får mig att spy....Usch vad negativitet det sprutade...........Tisdag möte igen med soc o onsdag polisen igen,torsdag klippning o fredag handling,ja det blir fullt upp den här veckan också och det känns så skönt och bra att veckorna bara går när man har roligt:)Idag har det varit lugnt här vid oss o d är inte såååååå himla ofta det händer kan jag lova:)Honken va hit o vi var med in till stan o handlade....har rensat mer på vinden idag, o tro på fan att jag hittade mer skridskor som åker nu då o en massa annat o sen ner på loppis med en massa grejer,kanske nån som vill ha d,inte jag i alla fall,men nu ryker allt,gav bort d från turkiet idag,har legat sen vi kom hem till ingen nytta,då åkte det.....ja hur som helst så har det varit en bra och lycklig dag idag,som vanligt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0