Vilken dag idag........

Idag har det varit en helt underbar dag,började med ett möte som gick över förväntan idag,sen till cafe engel o fikade med Poppa,Thulla o Mathias,sen handlade o sen till graven o satt gula rosor på mammas grav eftersom om hon hade levat hade hon blivit 86 år,nån hade varit dit o satt 2 ljus o tänt o jag blev så glad o tack så mycket du/ni som satt ljusen,mitt hjärta grät för att jag blev så glad,det blev så fint med dom brinnande ljusen o dom gula rosorna.....o sen hem o hann inte mer är hem så kom Inna,Linnea,Charlene,Jamal och honken o vi har skratta så vi har gråtit här....Sen föddes vårat älskade,efterlängtade gudbarn vid 1 idag så nu är den långa väntan äntligen över,det var som en sten som lossnade ifrån mitt hjärta,vem kan vara så lyckliga som vi just nu?Ingen antar jag......nu ska vi åka ner och hälsa på så fort dom har kommit hem,ska bli så mysigt o tänk att vi ska  bli gudföräldrar......ja som sagt har det varit fullt upp hela dagen idag o jag mår så bra nu,glädjen jag känner just nu kan inte beskrivas.....i morgon kommer Poppa o jag ska sätta ut en massa grejer på tradera,så är det 40-årsfest och bjudna på middag på dan....dagarna går så fort nu så jag hinner inte med,men vad gör det när man mår så här bra.....Tack för att vi får vara bebbens gudföräldrar,älskar er så mycket.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0