Underbar dag....

Hej!Igen.....Idag har jag varit till manzanares o fått reda på varför jag har en inflammation i vagusnerven och i magsäcken,han är bara för klok o vis kan man säga.....jimmy o Linn har varit här på kaffe o så har marina varit här,skönt om bara tre veckor flyttar jimmy o Linn in här,då blir det många glada stunder med grilla och grillfester med mycket vänner som vi umgås med både dom ock vi......Ser fram emot det nu.....Igår ringde tonni o vi blev bjudna på hans 40-års-fest på lördag,kan bli kul,många gamla vänner till thomas sen ungdomen o många här ifrån gränges också skulle komma........så d va som poppa sa:(JA,NI HAR NOG PLATS FÖR EN VÄN TILL TROR JAG,FAST NI REDAN HAR SÅ MÅNGA)O jag svarade att ja en eller flera till spelar inte så stor roll utan d kan vara kul  börja umgås med gamla vänner också som man inte träffat sen barnen var små,som dom inte kommer ihåg men vi.....det blir nog skoj tror jag,d skulle komma runt 60 pers så det blir nog kul,dom har hyrt lokal i Ludvika.....Hasse är nog också bjuden eftersom det ä'r hans släkt,så det blir nog kul....Tonni bor nära granne med våra underbara vänner rosemarie o kent som vi också umgås med mer o mer o dom är allt för underbara människor......Sen fick jag reda på igår att vi ska bli gudföräldrar till en liten till bebbe,ska bli så kul,två dop nu då som vi ska vara gudföräldrar till,d betyder ssååååååå himla mycket för oss,allra mest för mig som inte fått vara med på mina egna barns dop o bröllop o då blir man ju extra glad när andras barn tar oss som sina föräldrar,det bevisar att nån uppskattar en för den man är..... trodde aldrig att jag skulle få ett sånt här lyckligt liv bara av att släppa en fis i havet,men tydligen så släpper man en liten fis i havet så öppnar sig hela havet mot oss istället,d är ju d som d har gjort......allt har ju en mening här i livet sägs det o ofta d som man går igenom nu får andra också gå igenom men då slipper jag i alla fall,d är skönt o mitt liv är  så mycket tryggare nu, så mycket lyckligare nu när jag slipper gå o vara nervös inför andra o vad andra gör o slippa var rädd att få samtal att nåt hänt,nej nu har jag mitt liv o min lilla familj o jag älskar den o mina vänner som bara betyder mer o mer för mig för varje dag som går......Och så kommer ju thomas allra första barnbarn till världen snart o det känns ganska stort för han,men han älskar lilla Elias,Jessica o Linnea som om dom vore hans egna,för d är dom ju på sätt o vis......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0