Skön dag.

hej igen!Har inte orkat skriva på nån dag nu,har varit dålig i lederna ock astman och va till min homeopat igår och hade inflammation i vagusnerven,så det lät ju trevligt:)känner mig lite bättre idag men har fortfarande ont,ångest attackerna har släppt o jag har kunnat sova nu i alla fall,tills nåt nytt händer vill säga då:)den här världen o framförallt den här,hihihi,nja just det ja är helt ja just d,nå mer ska jag inte säga,hihihi......Idag har honken varit hit o hasse som har fått hjälp med bilen o poppa så vi har skrattat och skratta .ja vi kan skratta åt allt o alla så att säga,vad endel gör o hittar på,tur att man kan skratta o vara glad i alla fall,på lördag kommer poppa igen för hon ska hjälpa mig att sätta ut saker på tradera som är helt nya som jag inte använder o inte vill ha kvar som en hel del högklackade skor,en soppterin,ja en massa nnat som jag hittade på vinden......igår fick min man en golf,vad man nu ska med en sån bil till men fick veta att han skulle sälja den för en liten peng bara för att bli av med den,alltid nån som behöver en billig golf o ta dela ifrån.......i helgen blir d ös med främmande hela helgen så då kommer den här helgen också gå fort som alla andra helger o veckor gör......Skönt med vänner o folk som livar upp en hela tiden.....ibland kan man faktiskt undra om alla finns där uppe,men d kan man nog fortsätta fundera på antar jag,nej nu ska jag dra i mig en djävla fet hamburgare jag som är såååååå djävla smal o behöver ett hull,inte alla som har d såååååå bra som jag eller hur?hihihi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0