Möte idag,gick kanon......

Igår hann jag inte skriva i min blogg för vi fick främmande av först jimmy o Linn o sen  honken o poppa o sen kom biltjuven o kicki så dom var kvar tills halv tio på kvällen och då blev jag för trött att skriva,ja idag då så har det varit möte på soc och det gick kanon som vanligt,det är precis som jag vill att d ska vara nu,slippa bekymmer o sånt när man nu kommit ifrån allt sånt:)det känns för djävla bra:)D känns bra att få kommit ifrån alla problem nu o lämnat allt sånt åt sidan o bara se framåt nu med mina fina vänner o jag mår ju såååå mycket bättre idag än vad jag gjorde förra hösten,d har jag mina vänner att tacka för som sagt åt mig att lägga ifrån mig allt dåligt för jag har ju dom,o så gjorde jag o jag kan inte ha ett bättre liv än vad jag har idag,mycket vänner,mycket kärlek,stora barn o mindre utgifter så kan man ha det bättre,nej!handlat lite o gjort mat o ätit har jag också gjort......Tvättar en maskin med tvätt,vad väl d som fanns att göra här hemma,hihihihihi........i morgon är det en softdag o på torsdag är d P då,ja det blir nog bra ska ni se.......det blir nog bra,med allt till slut.....har beställt en massa nya kläder tills vi ska åka nu så man har nå nytt med sig ner......Fredag blir d mys med vänner o film för en gångs skull,blir mycket att gå ut nu i sommar med vänner o det ska bli så kul o nåt attb se fram emot......men nu ser jag bara fram emot sommaren o värmen o få åka till ännu varmare bredder,tinget gick bra igår o d fortsätter nästa vecka men d är ju ett tydligt fall som kommer få konsekvenser,så är d ju bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0