Mors dag.......

Idag vaknade jag till en helt underbar dag,solen sken o jag vaknade o var ännu en dag frisk med en man och en familj som älskar mig för den jag är och inte ställer orimliga krav som andra gör.....Jimmy o Linn kom in på fika o sen kom honken så vi skrattade och hade kul.....Sen fikade vi med våran underbara dotter.(våran underbara lilla familj)och så fick jag en blomma,nu ska jag snart åka in till graven med en blomma till min underbara mamma som jag älskar över allt annat på denna jord,det är den personen som betyder mest i mitt liv,jag är så glad att jag fick just min mamma till min mamma o såna här dagar saknar jag henne bara för mycket,för jag skulle vilja åka till henne o äta tårta o fira henne idag på hennes dag precis som alla andra barn gör med sina mammor......Det är väl helt normalt.......men alla har ju inte barn så att säga, utan vissa har valt att inte skaffa barn av olika anledningar så dom får sitta själva här på denna dag för att dom valt att inte skaffa barn,sen finns det gamla människor som sitter själva på hem o deras barn glömt bort att dom har en mamma ,vad hemskt egentligen att vara själv en sån här dag o sitta själv o barnen inte kommer ihåg en....jag lider verkligen med dessa människor,Sitta och veta att barnen inte kommer ihåg dom,sitta o veta att dom struntar i en och sen kanske inte ens ha någon att dela den här dagen med,då kan man ju fundera varför man skaffat sina barn egentligen.....men jag kommer ihåg min mamma i alla fall fast hon är i himlen,fast jag inte kan åka hem till henne,(fast jag inte kan säga grattis på mors dag)Men jag älskar henne ändå o glömmer henne inte.....jag vet att hon finns med mig i alla fal,i både vått och torrt,och ingen kan nånsin säga att jag struntat i min mamma i alla fall och det är huvudsaken.....ja.nu är motorn ur bilen också så nu är det bara att köra iväg den,så blir vi av med den också......bort med den,så vi får lite mer plats här.....ja den här underbara dagen är till ända nu och jag har haft en fantastisk dag,är så glad att jag valde det här för jag om nån mår mycket bättre än vad jag nånsin gjort,tack alla mina fina underbara vänner och min lilla underbara dotter,älskar er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0