Lördag o en helt underbar dag........

Hej!Min kära blogg......Idag är det en helt underbar dag och solen skiner också,mannen plockar ner bilen o jag kollar på v 75.....Fick in en sudd med pengar igår som går extra till resan,nice......Jag har pratat med en alldeles speciell o fin person idag,som får mitt liv att leva ännu mer,en person som får mitt hjärta att skutta lite fler gånger,blink:)en person som får mitt liv att leva ännu lättare o får solen att lysa ännu mer.....Jag älskar den här personen men det vet inte så många om än,det är en hemlighet o här törs jag skriva det.....;ja det är bara min hemlighet,men det finns en person till som älskar den här personen jätte mycket men det kan jag inte skriva här:Men vi behöver inte slåss om den,det är d som är såååååååå bra:)ja i morgon är vi bjudna till min kära svärmor o thomas mamma på mat,det ska bli gott o skönt att få slippa göra mat själv o bara sätta sig vid ett dukat bord:)körde massor till soptippen igår så nu finns mycket plats på vinden,skönt att bli av med det bara........mikaela har tvättat trädgårdsmöblerna idag bara sådär utan vidare så nu är dom rena o går att sitta i.....våran kaffebryggare gick sönder häromdagen,men honken kom o gav oss sin eftersom han inte behövde den,schysst av han,vad har man vänner till?????Idag ska vi laga tacos,gott.........Nu är honken här o hjälper mannen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0