Linde........

Idag har honken o Poppa varit här o vi har bara njutit av dagen,fixat i trädgården,o gjort så fint så nu får vi snart en uteplats på framsidan också......nu ska vi äta lite mat o sen iväg på 40-årsfest o nice blir d o vidare till Linde i jänkare så det blir en innehållsrik dag idag som alla andra dagra är i mitt liv varje dag,umgås med goda vänner o bara skratta och ha kul.....dagarna går o går så fort när man har kul,o det ska man ha,man lever ju bara 1 gång.....eller?i morgon blir det sista rycket på vinden o poppa kommer igen så då ska vi bara njuta av dagen o tänka på hur kul vi haft ikväll......har varit ute o gått en långpromenad med hunden också o d va skönt,hämtat ut sommarkläder har jag också gjort,jag som har gått upp 6 kilo o storlek 34 va bra ändå så mina vänner skrattar åt mig o frågar vart dom 6 kilona sitter,ja dom kanske har rätt ändå att jag fortfarande är smal.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0